Belső kommunikációs megoldások és tartalom kategória

- a belső célcsoportok pl. helyi lakosság, helyi szervezetek, vállalkozások, stb. felé irányuló, elsősorban kommunikációs megoldások:

  • a város weboldala-, közösségi média felületei,
  • imázsfilm,
  • kiadványok: nyomtatott kiadványok, közterületen való megjelenések (plakát/órisáplakát, citylight, hirdetőtábla, stb.),
  • innovatív média-használat,
  • direkt marketing megoldások (pl.szórólap).

Értékelési szempontok:

  • a célcsoport és célkijelölés indokoltsága,
  • a kommunikációs megoldás relevanciája,
  • koncepcionalitás, integráltság – illeszkedés a város egészének marketingjéhez
  • kreativitás, unikalitás
  • marketing eszközök alkalmazásának szakszerűsége,
  • kommunikációs célok elérése, költséghatékonyság

Csatolmányok lehetnek például: nyomtatott sajtó, film; rádió spot, fotók, kiadvány, közösségi média megjelenések, értékelés, honlap látogatottsági adatok, hírlevél olvasottsági adatok, sajtóvisszhang, stb.

Kérjük, hogy pályázatát ne közvetlenül ide írja, javasoljuk, hogy készítse el egy szövegszerkesztőben és másolja be az adatokat.

A pályázó szervezet

Belső kommunikációs megoldás

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 25 Mb

Amennyiben ennél nagyobb méretű csatolmányt szeretne küldeni, kérjük ezt küldje meg e-mailben a marketing@marketing.hu email címre, vagy különböző nagyfájl küldő rendszerek segítségével (pl. Wetransfer, Toldacuccot, stb...).