Szakmai konferencia

Piskóti István
Bizalom-marketing és eszközei – Városmarketing2020 bevezető tézisek

Az előadás itt letölthető:

Varga István
Smartcity és appok - Városok, települések online megjelenése és az applikációk lehetőségei 

Az elmúlt évek digitalizációja a városmarketing eszköztárát is kiterjesztette. Ma már nem elég egy tetszetős honlap. Mindent visz az élmény, az interaktivitás, a social média. A látogatókat a legkülönbözőbb szerepekben is ki kell tudni szolgálni. Van, aki turisztikai céllal keresi fel egy város honlapját, van, aki ügyeit szeretné intézni, s van olyan, aki kultúrális programok után kutat. Az okosodás alapelvárássá vált. A modern városok pedig már magas szinten képesek kiszolgálni látogatóikat a speciális applikációikkal, amely innovatív gondolkodást igényel a városok vezetőitől.

Az előadás itt letölthető:

Rátz Tamara
Új súlypontok a turizmusban – trendek és aktualitások

A turizmus egyik alapfeltétele a biztonság. Napjainkban ennek a feltételnek a biztosítása nehéz feladatok elé állítja az iparágat. Milyen turisztikai trendek jellemezték világunkat? Mi változott? Mi várható? – Ezekre a kérdésekre ad választ Dr. Rátz Tamara: Új súlypontok a turizmusban – trendek és aktualitások című előadása.

Az előadás itt letölthető:

Tózsa István
A Jó a Rossz és a Csúf (avagy a településmarketing didaktikája)

A sikeres településmarketinghez sokszor evidenciának tűnő, de a minden napokban a fókuszból gyakran kikerülő alapvetések szem előtt tartása szükséges, úgy, mint az önismeret és a hitelesség. A hitelességet legeredményesebben a lakóhelyét szerető, gondozó helyi lakosság mutathatja, akik a településmarketing elsődleges célcsoportját alkotják. A marketingaktivitások során többféle utat járhatunk a célcsoportjaink elvárásainak útvesztőjében, azonban vigyázzunk, mert nem minden út vezet a sikerhez! – További gondolatok Tózsa István: A Jó a Rossz és a Csúf (avagy a településmarketing didaktikája) című előadásában.

Az előadás itt letölthető:

Sélley Andrea
A közösségek szerepe, és a közösségi tervezés lehetősége a településfejlesztésben

A közösségi munkamódban sok lehetőség rejlik, ehhez olyan teret érdemes teremteni, amelyben megjelenhetnek az igények, szükségletek s emellett még inkább a cselekvési készség és annak a sikerei, kudarcai mentén egyfajta fejlődési attitűdben a tanulás. A társadalmi változásokhoz együttes hozzájárulás szükséges, ami olyan együttműködéseket jelenthet, amiben megjelennek az eltérő szférák és különböző szakmák helyi erőforrásai, tudásai, szándékai. – További gondolatok Sélley Andrea: A közösségek szerepe, és a közösségi tervezés lehetősége a településfejlesztésben című előadásában.

Az előadás itt letölthető: