Szakmai konferencia

Piskóti István
Bizalom-marketing és eszközei – Városmarketing2020 bevezető tézisek

 

Az előadás itt letölthető:

Varga István
Smartcity és appok - Városok, települések online megjelenése és az applikációk lehetőségei 

Az elmúlt évek digitalizációja a városmarketing eszköztárát is kiterjesztette. Ma már nem elég egy tetszetős honlap. Mindent visz az élmény, az interaktivitás, a social média. A látogatókat a legkülönbözőbb szerepekben is ki kell tudni szolgálni. Van, aki turisztikai céllal keresi fel egy város honlapját, van, aki ügyeit szeretné intézni, s van olyan, aki kultúrális programok után kutat. Az okosodás alapelvárássá vált. A modern városok pedig már magas szinten képesek kiszolgálni látogatóikat a speciális applikációikkal, amely innovatív gondolkodást igényel a városok vezetőitől.

Az előadás itt letölthető:

Rátz Tamara
Új súlypontok a turizmusban – trendek és aktualitások

 

 

 

Az előadás itt letölthető:

Tózsa István
A Jó a Rossz és a Csúf (avagy a településmarketing didaktikája)

Ez az előadás a településmarketing jó, rossz és csúf gyakorlatát villantja fel, hogy a településirányítók – akik felelősek a település „eladásáért” – tudatosan legyenek képesek meghatározni a vevői célcsoportokat.

Az előadás itt letölthető:

Sélley Andrea
A közösségek szerepe, és a közösségi tervezés lehetősége a településfejlesztésben

 

Az előadás itt letölthető: