Kis költségvetésű integrált kampányok

Ebben a kategóriában alapvetően az eredményesség és ötletesség a meghatározó. Fontos, hogy a pályázónak limitált pénzből, hogyan sikerült elérnie a célközönségét úgy, hogy mindeközben nagy hatékonysággal tudta elérni a kampány célját. Integrált egy kampány, ha kettőnél több kommunikációs csatornát használ egyidejűleg a pályázó a kampány során. Kerüljön bemutatásra, hogy mi volt az az ötlet, az a kreatív megoldás, ami ellensúlyozta a pénzügyi források korlátját.

Pályázatban elvárt információk:

  • pályázati adatlap a kis költségvetésű integrált kampány leírásával;
  • megjelenések bemutatása; 
  • a kampány költségeinek bemutatása, különös tekintettel arra, hogy a kampány során egy egységnyi ráfordítás mennyi eredményt hozott;
  • a megvalósítást, eredményességét bemutató anyagok (pl. értékelés, fotók, film; kutatási eredmények, sajtóvisszhang stb.);
  • további információk elérhetősége pl. honlap.

Értékelési szempontok:

  • célkijelölés relevanciája, célcsoportok meghatározása,
  • koncepcionalitás, integráltság
  • kreativitás, unikalitás
  • marketing eszközök cél- és szakszerűsége,
  • célok, célcsoport elérése, költséghatékonyság

Kérjük, hogy pályázatát ne közvetlenül ide írja, javasoljuk, hogy készítse el egy szövegszerkesztőben és másolja be az adatokat.

 

A pályázó szervezet

Kis költségvetésű integrált kampányok

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 25 Mb

Amennyiben ennél nagyobb méretű csatolmányt szeretne küldeni, kérjük ezt küldje meg e-mailben a marketing@marketing.hu email címre, vagy különböző nagyfájl küldő rendszerek segítségével (pl. Wetransfer, Toldacuccot, stb...).