A külső és belső célcsoportok felé (pl. a helyi jelenlegi és leendő lakosok, vállalkozások, befektetők, turisták stb.) irányuló marketingprogramokkal és kampányokkal és az azok keretében megvalósuló - elsősorban kommunikációs megoldásokkal lehet pályázni:
Pályázatban elvárt információk:
- pályázati adatlap a kommunikációs eszköz, kampány leírásával;
- a kommunikációs terv és megfontolásainak bemutatása,
- az eszköz vagy kampány üzenet-tartalmának, kreatív elemeinek bemutatása,
- a megvalósítás bemutatása, jellemzése
- a marketingkommunikáció eredményességének bemutatása, hatásossága és mérése, a költséghatékonyság célszerűségének bemutatása.
Értékelési szempontok:
- a célcsoport és célkijelölés indokoltsága,
- a kommunikációs megoldás relevanciája,
- tudatosság, integráltság – illeszkedés a város egészének marketingjéhez
- kreativitás, egyediség
- marketing eszközök alkalmazásának szakszerűsége,
- kommunikációs célok elérése, költséghatékonyság igazolása.