Marketingstratégiai, márka és identitásépítési, arculati program

Ebbe a kategóriába várjuk azokat a marketingstratégiai és programterveket bemutató pályázatokat, amelyek az adott város, település pozícionálása, egyedi márka-elemeinek meghatározása, az ahhoz kapcsolódó arculattervezés, valamint mindezekre épülő különböző piaci értékesítést, imázsépítést támogató, vagy éppen befektetéseket szervező komplex marketingtevékenységről, tervekről, menedzsment, szervezeti megoldásokról szólnak.

- városmarketing stratégia készítésének, tartalmának indoklása

- a város márkáját, imázsát tartalmilag építő területek, értékek, adottságok és pozícionálási, belső és külső identitásának építését megalapozó tervek bemutatása,

- a város, település, térség adottságait, termékeit, vonzerejét, szolgáltatásait, lehetőségeit realizáló, azt támogató marketingprogram (pl. TDM-marketing, gazdaságfejlesztési marketing program) és üzenetrendszer bemutatása és az ehhez kapcsolódó

- design megoldások, például arculattervezés saját kommunikációs felületeken, vásárolt felületeken, közterületen.

Pályázatban elvárt információk:

- pályázati adatlap kitöltése a stratégiai tervezés folyamatának bemutatása, a főbb elemzési eredmények bemutatása,

- stratégiai célok felvázolása és indoklása,

- a város vonzerejét, szolgáltatásait, lehetőségei realizálását támogató marketing program bemutatása

- a város marketingstratégiai, identitás és márkaépítő törekvéseinek, az arculati tervezés folyamatának, koncepció készítésének, költségeinek bemutatása,

- a kreatív elemek koncepciójának, alkalmazási szabályainak és szakmai indokoltságának bemutatása,

- a stratégiai tervek, programok, arculat támogatottsága, elfogadottsága

Értékelési szempontok:

- a célcsoport és célkijelölés indokoltsága,

- stratégiai, koncepcionális teljesség, megalapozottság,

- a tervezés folyamata,

- a marketing megoldások relevanciája,

- tudatosság, integráltság – illeszkedés a városfejlesztés stratégiai és operatív törekvéseihez

- a pozícionálás, arculat alkalmazásának szakszerűsége

- kreativitás, egyediség

- a célok elérése, költséghatékonyság igazolása.

A pályázó szervezet

Marketingstratégiai, márka és identitásépítési, arculati program

Csatolmányok – dokumentumok, fotók, filmek, sajtó stb.

Maximum feltöltési korlát összesen: 50 Mb

Amennyiben ennél nagyobb méretű a csatolmány kérjük töltsétek fel a felhőbe (pl. Google drive) és küldjétek meg a pályázati leírásban a linket vagy töltsétek fel különböző nagyfájl küldő rendszerek segítségével (pl. Wetransfer, Toldacuccot, stb...).

Kérjük, az összes csatolandó fájlt egyszerre jelöld ki és csatold be!

Kattints a mentésre és folytasd később a kitöltést.
A mentéshez mindenképpen szükséges megadni az email címet.

Mentés
Cookie / Süti tájékoztató
Oldalunkon cookie-kat használunk a jobb működésért, amelyekről további információkat az Adatkezelési tájékoztatónkban talál.
Elfogadom
Nem fogadom el