Városfejlesztési projektek marketing programjai, kampányai kategória

- a különböző fejlesztési irányok, projektek pl. smart-city, helyi termék, kulturális, környezet- és egészségvédelem, szociális vagy éppen turisztikai akciók elfogadtatását, megvalósítását kísérő marketing és kommunikációs megoldások) -  (Projekt-marketing)

Értékelési szempontok:

-       a program szakmai megalapozottsága,

-       a marketingprogram relevanciája, a fejlesztési projektnek való megfelelés,

-       koncepcionalitás, integráltság a város, a település egész marketingjéhez,

-       kreativitás, unikalitás

-       marketing eszközök alkalmazásának szakszerűsége,

-       a program eredményességének bemutatása.

Csatolmányok lehetnek például: értékelés, fotók, film; kutatási eredmények, kiadvány, nyomtatott sajtó, közösségi média megjelenések, sajtóvisszhang, stb.

Kérjük, hogy pályázatát ne közvetlenül ide írja, javasoljuk, hogy készítse el egy szövegszerkesztőben és másolja be az adatokat. 

 

A pályázó szervezet

Városfejlesztési projektek marketing programjai, kampányai

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 25 Mb

Amennyiben ennél nagyobb méretű csatolmányt szeretne küldeni, kérjük ezt küldje meg e-mailben a marketing@marketing.hu email címre, vagy különböző nagyfájl küldő rendszerek segítségével (pl. Wetransfer, Toldacuccot, stb...).