Városmárka, városimázs építő nem-marketing teljesítmények kategória (Indirekt marketing)

Például olyan kezdeményezések, szervezetek, személyes teljesítmények, melyek jelentős mértékben hozzájárulnak a város ismertségének, elismertségének, márkaépítésének folyamatához, (pl. sportegyesület, művészeti teljesítmény, tudományos felfedezés, karitatív vagy hagyományőrző tevékenység, kiemelkedően fontos vállalkozási eredmény, melyet a város hivatalos szervezetei és közvéleménye, közösségei aktívan támogatnak, elismernek)

Értékelési szempontok:

-       imázs-, márkaépítő hatás erőssége,

-       kreativitás, unikalitás

-       integráltság, a város, a település egész marketingjéhez kapcsolódás,

-       a tudatos közösségi városmarketing tevékenységbe illesztés, szakmai elképzelés.

 Csatolmányok lehetnek például: fotók, film; kiadvány, nyomtatott sajtó, közösségi média megjelenések, sajtóvisszhang, stb.

Kérjük, hogy pályázatát ne közvetlenül ide írja, javasoljuk, hogy készítse el egy szövegszerkesztőben és másolja be az adatokat. 

 

A pályázó szervezet

Városmárka, városimázs építő nem-marketing teljesítmény

Csatolmányok

Maximum feltöltési korlát összesen: 25 Mb

Amennyiben ennél nagyobb méretű csatolmányt szeretne küldeni, kérjük ezt küldje meg e-mailben a marketing@marketing.hu email címre, vagy különböző nagyfájl küldő rendszerek segítségével (pl. Wetransfer, Toldacuccot, stb...).